Obchodné podmienky pre nákup vstupeniek
I. Úvodné ustanovenia
Tieto obchodné podmienky a reklamačný poriadok (ďalej len „Obchodné podmienky pre nákup vstupeniek“)
upravujú práva a povinnosti spoločnosti Eventlook s.r.o., IČO: 19156481, so sídlom Belgická
280/1, Vinohrady (Praha 2), 120 00 Praha, Praha 2 zapísané v obchodnom registri vedenom
Mestským súdom v Prahe, oddiel C, vložka 212454 (ďalej len „Eventlook“) a tretích osôb pri
predaji vstupeniek na akékoľvek kultúrne, športové a/alebo iné akcie organizované Organizátorom
(ďalej len „Akcia“), avšak v maximálnej predajnej dĺžke 120 dní pred , prostredníctvom
Eventlook. Organizátor Akcie je fyzická alebo právnická osoba odlišná od Eventlook, ktorá
zabezpečuje a organizuje konanie Akcie a ktorá je predávajúcim vstupeniek na Akcie (ďalej len
„Organizátor“). Identifikácia Organizátora a jeho kontaktné údaje sú uvedené vždy pri konkrétnej
Akcii. Tieto Obchodné podmienky pre nákup vstupeniek tvoria neoddeliteľnú súčasť zmluvy uzavretej
medzi Organizátorom ako predávajúcim a kupujúcim vstupeniek na Akciu prostredníctvom
Eventlook a kupujúci nákupom vstupeniek zároveň potvrdzuje, že sa s týmito Obchodnými
podmienkami pre nákup vstupeniek oboznámil. Eventlook predáva vstupenky prostredníctvom
internetových stránok www.eventlook.cz, resp. internetových stránok, ktoré na
www.eventlook.cz presmerujú, a ďalej prostredníctvom svojich predajných miest, prípadne
predajných miest zmluvných partnerov Eventlook, a to vrátane kamenných predajní, internetových
stránok a/alebo iných aplikácií Organizátorov či iných zmluvných partnerov Eventlook (ďalej len
„Predajná sieť“). Za nákup vstupeniek prostredníctvom Predajnej siete sa považuje aj nákup v
rámci hromadných objednávok priamo u Eventlook, prostredníctvom jeho obchodného či iného
oddelenia. Kontaktovať Eventlook znamená kontaktovať oprávnenú osobu na jej konkrétne
telefónne číslo či e-mail, ak je známe, alebo na všeobecný telefón či e-mail, uvedený v sekcii
Kontakty.
II. Predmet zmluvy
Predmetom zmluvy je záväzok Eventlook dodať v mene a na účet Organizátora kupujúcemu vstupenky na
ním zvolenú Akciu, a to v množstve požadovanom kupujúcim obmedzenom dostupnosťou vstupeniek
odovzdaných na predaj Eventlook Organizátorom a záväzok kupujúceho uhradiť vstupné za vstupenky.
Zmluva je uzavretá zaplatením vstupného zo strany kupujúceho. Eventlook sa zaväzuje dodať
kupujúcemu vstupenky bez zbytočného odkladu po zaplatení vstupného, s tým, že v prípade
nákupu vstupeniek cez internet budú dodané v elektronickej podobe na e-mail zadaný kupujúcim
a v prípade nákupu vstupeniek iným spôsobom v Predajnej sieti (na pokladni u Eventlook alebo u
obchodného partnera Eventlook) budú kupujúcemu vstupenky dodané bezprostredne po zaplatení
vstupného príslušným pracovníkom, u ktorého kupujúci vstupenky zakúpi. Kupujúci nemá nárok na
dodanie vstupeniek skôr, ako bude uhradené vstupné za vstupenky v plnej výške. Doručením
vstupeniek kupujúcemu zo strany Eventlook sú všetky záväzky Eventlook vyplývajúce zo zmluvy
splnené.
III. Práva a povinnosti zmluvných strán vo vzťahu k akcii, na ktorú sú vstupenky zakúpené
Kupujúci berie na vedomie, že Eventlook nie je Organizátorom jednotlivých Akcií, na ktoré sú
vstupenky predávané. Eventlook zabezpečuje výrobu, predaj a distribúciu vstupeniek kupujúcim na
jednotlivé Akcie vždy v mene a na účet ich Organizátora, a to na základe zmluvného vzťahu
medzi Eventlook a Organizátorom Akcie. Nákupom vstupenky na Akciu vzniká právny vzťah medzi kupujúcim
a Organizátorom tejto Akcie. Eventlook preto nenesie žiadnu zodpovednosť za plnenie povinností
Organizátora Akcie, ktoré vyplývajú zo zmluvného vzťahu medzi kupujúcim a Organizátorom Akcie.
Eventlook nijakým spôsobom nezodpovedá za konanie akejkoľvek Akcie alebo za to, že sa konať nebude,
nezodpovedá ani za akúkoľvek zmenu Akcií alebo ich termínov či miesta konania, ďalej nezodpovedá
za ich priebeh, za akékoľvek udalosti, ktoré by na Akciách nastali, či za akékoľvek
skutočnosti, ktoré by mali pôvod v konaní alebo nekonaní Akcie. Eventlook nezodpovedá za žiadne
záväzky Organizátora Akcie. Ďalej Eventlook nezodpovedá za žiadnu majetkovú ani nemajetkovú ujmu
spôsobenú kupujúcemu alebo inej osobe Organizátorom Akcie, alebo ktorá by vznikla kupujúcemu alebo
akejkoľvek tretej osobe v súvislosti s Akciou. Všetky nároky kupujúceho alebo tretích osôb je
potrebné vždy uplatniť u Organizátora Akcie. Kupujúci sa nákupom vstupenky zaväzuje dodržiavať
pravidlá stanovené Organizátorom Akcie. Ďalej sa kupujúci nákupom vstupenky zaväzuje podriadiť sa
prevádzkovému a návštevnému poriadku miesta konania Akcie. Organizátorovi každej Akcie je vyhradené právo na
zmenu jej programu, termínu a miesta konania. Nákupom vstupenky berie zákazník toto právo
Organizátora na vedomie. Za platnosť a pravosť vstupeniek zakúpených mimo Predajnej siete Eventlook
nezodpovedá.
IV. Postup pri nákupe vstupeniek a platobné podmienky
Cena za každú vstupenku je uvedená pri každej Akcii jednotlivo. Pri každej Akcii sú uvedené tiež
prípadné vedľajšie poplatky či náklady spojené s nákupom vstupenky. Eventlook je oprávnený
pripočítať zákazníkovi k cene vstupenky servisný poplatok za spracovanie predaja vstupeniek
prostredníctvom Predajnej siete. Servisný poplatok náleží Eventlook ako náhrada nákladov
spojená so spracovaním objednávky, vystavením vstupenky a jej doručením zákazníkovi a
hradí ho zákazník. V prípade, že zákazníkovi vznikne nárok na vrátenie vstupného, vráti Eventlook
zákazníkovi tiež uhradený servisný poplatok. Tým nie je dotknutý čl. III. odst, 1 týchto
Obchodných podmienok pre nákup. V prípade nákupu vstupenky prostredníctvom internetových
stránok www.eventlook.cz je platba za vstupenku možná len platobnou kartou, bankovým
prevodom, na faktúru, platbou „Twisto“ alebo prostredníctvom programov zamestnaneckých
benefitov, ak to zamestnávateľ zákazníka umožňuje. Platba „Twisto“ je poskytovaná
spoločnosťou Twisto payments a.s., IČO: 01615165, zapísanou v obchodnom registri vedenom
Mestským súdom v Prahe, oddiel B, vložka 19085, so sídlom na adrese Újezd 450/40, Malá
Strana, 118 00 Praha 1 na základe „Twisto“ faktúry postúpením pohľadávky na úhradu platby s
predĺženou splatnosťou spoločnosti Twisto payments a.s., a to za podmienok uvedených vo
„Všeobecných obchodných podmienkach Twisto payments a.s.“. V prípade, že kupujúci využije
službu „Twisto“ sprostredkovanú Eventlook a poskytovanú zo strany Twisto payments a.s., je
kupujúci povinný uhradiť platbu (tj. celkovú cenu a prípadne náklady na dopravu) do 14 dní
odo dňa doručenia vstupenky. K uzavretiu kúpnej zmluvy dôjde vyplnením objednávky zo strany
kupujúceho, akceptáciou objednávky zo strany Eventlook (písomným potvrdením elektronickou poštou)
a úhradou objednaného tovaru kupujúcim alebo využitím služby „Twisto“. Kupujúci súhlasí s
tým, že vybratím služby „Twisto“ v nákupnom košíku Eventlook a po následnom schválení platby
„Twistem“, akceptuje „Všeobecné obchodné podmienky Twisto payments a.s.“. Eventlook nenesie
zodpovednosť za prípadné náklady kupujúceho spojené s nákupom vstupenky vyplývajúce zo
zmluvného vzťahu kupujúceho a banky, ktorá kupujúcemu vydala platobnú kartu, prípadne ktorá
vedie pre kupujúceho bankový účet, alebo zo zmluvného vzťahu so spoločnosťou Twisto payments
a.s., ich prostredníctvom kupujúci uhradil vstupné. Kupujúci súhlasí s tým, že
zakúpením vstupeniek prostredníctvom benefitných služieb nasledujúcich spoločností Sodexo,
eBenefity, Edenred, Benefity a Benefit Plus akceptuje obchodné podmienky týchto
spoločností. Vstupenky nie sú zasielané poštou, a to ani na dobierku. V. Odstúpenie od zmluvy
V súlade s ustanovením § 1837 písm. j) zákona č. 89/2012 Zb., občiansky zákonník, v znení
neskorších predpisov nemá kupujúci právo od zmluvy uzavretej medzi kupujúcim a Organizátorom
prostredníctvom Eventlook odstúpiť podľa ustanovenia § 1829 občianskeho zákonníka (odstúpenie od
zmluvy do 14 dní bez udania dôvodu), a to vzhľadom na to, že sa jedná o zmluvu o využití
voľného času a plnenie je podnikateľom, teda v tomto prípade Organizátorom Akcie, poskytované v
určenom termíne.
VI. Reklamačný poriadok
Všetky reklamácie vstupeniek zakúpených u Eventlook prostredníctvom Predajnej siete sa riadia týmito
Obchodnými podmienkami pre nákup vstupeniek a reklamačným poriadkom uvedeným v tomto čl. VI.
Kupujúci má nárok na vrátenie vstupného za vstupenku iba v nižšie uvedených prípadoch a za
nižšie uvedených podmienok. Kupujúci nemá nárok na výmenu vstupenky, ak nie je v týchto
Obchodných podmienkach stanovené inak. V prípade poškodenia, zničenia, straty, odcudzenia či
iného znehodnotenia vstupenky nebude vstupenka nahradená novou a kupujúcemu nebude
poskytnutá náhrada ani mu nebude vrátená uhradená cena za vstupenku. Eventlook nenesie žiadnu
zodpovednosť za to, že nebude kupujúcemu doručená vstupenka z dôvodov spočívajúcich na strane
kupujúceho, najmä z dôvodov, že nebude možné vstupenku kupujúcemu doručiť na kupujúcim
zadaný e-mail (napr. preplnená schránka, spam filter, atď.). V prípade, že kupujúci neobdržal
vstupenku najneskôr do 1 hodiny po zaplatení vstupného, je povinný bezodkladne, najneskôr
však do 24 hodín odo dňa uplynutia vyššie uvedenej lehoty na doručenie vstupenky, kontaktovať Eventlook
a oznámiť, že neobdržal uhradenú vstupenku. Na tieto účely je kupujúci povinný uviesť Eventlook
meno, priezvisko a e-mail, ktoré uviedol ako kontaktné, resp. identifikačné údaje pri nákupe
vstupenky. V prípade, že Eventlook zistí, že vstupenka skutočne nebola kupujúcemu doručená, a
nepôjde o prípad uvedený v predchádzajúcom odst. 4 tohto reklamačného poriadku a zároveň kupujúci
oznámil Eventlook, že mu vstupenka nebola doručená, v uvedenej lehote a uvedeným
spôsobom, bude ďalej postupované nasledovne: Eventlook sa zaväzuje najneskôr do 24
hodín, najdlhšie však 1 hodinu pred konaním Akcie, zaslať kupujúcemu znovu vstupenku na
kupujúcim zadaný e-mail, v prípade, že už došlo ku konaniu Akcie, sa Eventlook zaväzuje vrátiť
kupujúcemu uhradené vstupné, a to najneskôr do 30 dní odo dňa uplatnenia reklamácie
kupujúcim. V prípade, že zo strany Organizátora dôjde k zmene miesta konania alebo termínu Akcie
alebo k úplnému zrušeniu Akcie, bude kupujúci, ktorý Eventlook poskytol svoj e-mail o tejto
skutočnosti vyrozumený. Eventlook nezodpovedá kupujúcemu za to, že ho nebude možné
prostredníctvom tohto kontaktu včas zastihnúť, ani za to, že kupujúci obdrží včas odoslané
vyrozumenie so oneskorením. Ak dôjde zo strany Organizátora k zmene termínu Akcie, má kupujúci
právo na vrátenie vstupného alebo výmenu vstupenky za poukaz na ďalší nákup. Toto právo môže
kupujúci uplatniť najneskôr 5. (piaty) pracovný deň nasledujúci po pôvodnom termíne Akcie a
iba v prípade, že vstupenka ešte nebola využitá. Ak kupujúci neuplatní svoje právo v
uvedenej lehote, má sa za to, že má záujem zúčastniť sa Akcie v zmenenom termíne. V prípade, že
dôjde k zmene termínu Akcie z dôvodu nezávislého od vôle Organizátora v dôsledku vyššej moci
(napr. prírodné katastrofy, epidémie, rozhodnutia orgánu verejnej moci), zostáva vstupenka v
platnosti na tento zmenený termín a kupujúci nemá právo na vrátenie vstupného alebo výmenu
vstupenky. Ak dôjde zo strany Organizátora k úplnému zrušeniu Akcie, má kupujúci právo na
vrátenie vstupného alebo na poukaz na ďalší nákup. Právo na vrátenie vstupného alebo poukaz na
ďalší nákup môže kupujúci uplatniť najneskôr 5. (piaty) pracovný deň nasledujúci po termíne
Akcie. Ak kupujúci neuplatní svoje právo v uvedenej lehote, má kupujúci právo iba na výmenu
vstupenky za poukaz na ďalší nákup. V prípade, že dôjde k úplnému zrušeniu Akcie z dôvodu
nezávislého od vôle Organizátora v dôsledku vyššej moci (napr. prírodné katastrofy, epidémie,
rozhodnutia orgánu verejnej moci), má kupujúci právo iba na výmenu vstupenky za poukaz na
ďalší nákup. Eventlook bude vstupné vracať nižšie opísaným spôsobom a to iba do výšky finančných
prostriedkov, ktoré Eventlook Organizátor poskytne. Týmito finančnými prostriedkami sa rozumejú najmä
finančné prostriedky, ktoré Eventlook obdržal od kupujúcich za predaj vstupeniek a ktoré doposiaľ
neboli prevedené Organizátorovi Akcie. V časti, v ktorej nebudú nároky kupujúceho uspokojené,
zodpovedá kupujúcemu výhradne Organizátor zrušenej Akcie a nie Eventlook. V prípade, že budú
splnené podmienky na vrátenie vstupného podľa odst. 7 až odst. 9 tohto reklamačného poriadku, bude
vstupné kupujúcemu vrátené nasledujúcim spôsobom: v prípade elektronického nákupu vstupenky
prostredníctvom internetových stránok www.eventlook.cz bude vstupné vrátené prostredníctvom
platobnej karty, ktorou bola vykonaná úhrada vstupného, a v prípade platby bankovým
prevodom na bankový účet, z ktorého bolo vstupné zaslané, v prípade nákupu vstupenky v
predajnom mieste Eventlook alebo predajnom mieste zmluvného partnera Eventlook bude vstupné vrátené
spôsobom, ktorý si zvolí kupujúci (v hotovosti, bezhotovostne, poukazom) s tým, že podmienkou
vrátenia vstupného je, že sa kupujúci bez zbytočného odkladu (najneskôr do 5 pracovných dní
odo dňa pôvodného dátumu konania zrušenej Akcie) dostaví do predajného miesta, v ktorom vstupenku
na Akciu zakúpil a vráti zakúpené a nevyužité vstupenky, v prípade nákupu vstupenky
prostredníctvom „Twisto“ platby podľa čl. IV. odst. 3 informuje Eventlook Twisto payments a.s. o
storne platby. Vstupné následne vracia kupujúcemu Twisto payments a.s. podľa „Všeobecných
obchodných podmienok Twisto payments a.s.“. v prípade vrátenia vstupného prostredníctvom
poukazu na ďalší nákup, zašle Eventlook poukaz na kontaktný e-mail zadaný kupujúcim pri nákupe
vstupenky. V ostatnom sa použitie poukazov riadi Obchodnými podmienkami pre nákup poukazov. ak
budú vstupenky zaplatené prostredníctvom benefitných služieb (Sodexo, eBenefity, Edenred,
Benefity a Benefit Plus) alebo hotovosťou cez terminál Sazky, zákazník obdrží v prípade zrušenia
akcie poukaz na ďalší nákup v hodnote zakúpených vstupeniek. Poukaz bude možné uplatniť pri
nákupe akýchkoľvek vstupeniek na internetových stránkach Eventlook. Poukaz má neobmedzenú
platnosť. Akékoľvek iné reklamácie, ako vyššie uvedené, bude Eventlook postupovať k vyjadreniu
alebo priamemu vybaveniu Organizátorom. Na žiadosť zákazníka bude zákazníkovi poskytnutý priamy
kontakt na Organizátora. U Eventlook nemožno nijakým spôsobom reklamovať vstupenku na akúkoľvek
Akciu, ktorú zákazník nezakúpil v Predajnej sieti.
VII. Mimosúdne riešenie sporov
V prípade, že dôjde medzi Organizátorom Akcie a zákazníkom, ktorý je spotrebiteľom, k vzniku
spotrebiteľského sporu v súvislosti s nákupom vstupenky na Akciu organizovanú Organizátorom alebo v
súvislosti s konaním alebo priebehom organizovanej Akcie, ktorý sa nepodarí vyriešiť vzájomnou dohodou
medzi týmto zákazníkom a organizátorom, môže zákazník podať návrh na mimosúdne riešenie takého
sporu určenému subjektu mimosúdneho riešenia spotrebiteľských sporov, ktorým je Slovenská obchodná
inšpekcia, Ústredný inšpektorát – oddelenie ADR, Štěpánská 15, 120 00 Bratislava, e-mail:
[email protected], web: http://adr.soi.sk. Zákazník môže tiež využiť platformu na riešenie sporov
online, ktorá je zriadená Európskou komisiou na internetovej stránke
http://ec.europa.eu/consumers/odr/.
VIII. Ochrana osobných údajov pri nákupe
Eventlook počas predaja vstupeniek spracúva osobné údaje, ktoré mu pri nákupe vstupenky
poskytne kupujúci, a to v súlade so Zásadami ochrany osobných údajov. V prípade chybne zadaných údajov
(napr. preklep v mene alebo telefónnom čísle) je kupujúci povinný kontaktovať Eventlook. IX.
Záverečné ustanovenia Ak by sa ukázalo niektoré z ustanovení týchto Obchodných podmienok pre
nákup vstupeniek neplatné či neúčinné, nie je tým dotknutá platnosť a účinnosť ďalších
ustanovení týchto Obchodných podmienok pre nákup, ktoré sú oddeliteľné od neplatného či
neúčinného ustanovenia. Eventlook je oprávnená kedykoľvek zmeniť tieto Obchodné podmienky pre nákup
vstupeniek. Všetky ustanovenia týchto Obchodných podmienok pre nákup vstupeniek a zmluvný vzťah
medzi Organizátorom, kupujúcim a Eventlook sa riadia slovenským právnym poriadkom. Všetky spory vzniknuté pri
nákupe vstupeniek prostredníctvom Eventlook budú riešené u všeobecných súdov Slovenskej republiky, ak
nebudú vyriešené mimosúdne.
V Bratislave dňa 28. 04. 2023, Eventlook, s.r.o.